Kutsuva näyteikkuna, edustava toimitila ja innostava näkyvyys verkossa ovat tärkeitä asiakassuhteiden rakentamisen keinoja.

Millaisia mielikuvia haluat luoda yrityksestäsi?

Autan kivijalkayrittäjiä luomaan asiakaskokemuksen, joka kutsuu sisään ja kasvattaa myyntiä. Näyteikkuna, liike- tai toimitila, verkkosivusto ja some rakentavat kaikki mielikuvaa, joka asiakkaalle yrityksestäsi syntyy, halusitpa tai et. Suunnitellaan näistä yhtenäinen kokonaisuus siten että yrityksesi ytimessä oleva aitous säilyy ja näkyy, ja mielikuva rakentuu systemaattisesti suunnitellun strategian mukaisesti.

Työn tuloksena herätät kiinnostusta, tavoitat uusia ostajia, kasvatat myyntiä ja parannat kannattavuutta. Lopullisena tavoitteena on viedä yritystäsi pitkjänteisesti kohti sille asettamiasi tavoitteita.

Instagram, TikTok, Facebook, LinkedIn, X ja muu some sekä YouTube, yrityksen verkkosivusto ja blogi ovat tunnettuuden ja mielikuvien rakentamisen kanavia.

Markkinointi on asiakkaan auttamista

Sisustusala ja asuntomarkkinointi ovat digitaalisuudessaan ja visuaalisuudessaan monella tapaa markkinoinnin edelläkävijöitä: erityisesti laadukkaat valokuvat, videot ja renderöinnit sekä virtuaalitodellisuus osataan hyödyntää monia muita toimialoja paremmin. Upeat visuaaliset esitykset herättävät nykyiset ja tulevat tuotteet ja kohteet eloon.

Tärkeät tekstit

Jokaisen onnistuneen visuaalisen esityksen takana on tiukkaa strategiatyötä. Ja strategia on sanoja: Mitkä asiat ovat tärkeitä sinun ostajapersoonillesi? Minkä asiakkaan ongelman ratkaiset? Miksi asiakkaan kannattaisi valita juuri sinut?

Siis myös tekstit ovat todella tärkeitä. ja sisällöt ovat jokaisen markkinoijan tärkeä työkalu. Lähes jokainen ostopäätös alkaa verkosta. On tärkeää, että tavoitat asiakkaasi näiden käyttämissä kanavissa ja puhut siellä näille itselleen tärkeistä aiheista – näin autat asiakasta. Hyvät sisällöt eivät kuitenkaan yksin riitä, vaan löydettävyyden eteen on lisäksi tehtävä töitä hakukoneoptimoinnin keinoin.

Uusia keinoja ja kanavia testaamalla ja systemaattisesti hyödyntämällä rakennat brändiä, tunnettuutta ja haluttua mielikuvaa. Sisältömarkkinointi ja mediajulkisuus ovat loistavia keinoja kilpailussa erottumiseen.

Tässä kaikessa olen mielelläni avuksi!